FAQ

Inschrijvingen:

  • Ik wil me inschrijven, hoe werkt dit?

    Ga naar onze ticket shop, vul je gegevens in van de hoofdboeker, selecteer de juiste ticket(s) (1000/700/500 km, passagier of BBQ). Vul daarna per ticket de naam van de deelnemer(s) (dus ook voor de hoofdboeker) en de shirtmaten in. In de volgende stap kun je betalen om je boeking definitief te maken.

  • Hoe schrijf ik een duo/passagier/bijrijder in?

    Boek als hoofboeker een ticket voor de juiste afstand, en boek er een ticket bij voor de duo, tegen gereduceerd tarief van 36 euro.

    Let op, het is mogelijk om enkel een duo te boeken, doe dat alsjeblieft niet. Ook niet om achteraf nog een duo bij te boeken. In zo’n geval zal je bestelling dan handmatig worden verwijderd, en het geld teruggestort. Dit doen we omdat het anders een hels uitzoekkarwei is om de duos bij de juiste hoofdboeker te zetten.

  • Hoe schrijf ik me in als groep?

    1 persoon (de hoofdboeker) boekt via de ticketshop in een keer alle tickets voor zijn groep, en geeft per ticket de naam en shirtmaat op van de groepsleden. Dit is de enige manier om een groep in te schrijven. Achteraf personen/tickets koppelen aan een groep is niet meer mogelijk. Let erop dat de hoofdboeker ook een ticket moet nemen, als hij/zij wil deelnemen.

    Dit doen we omdat het anders een hels uitzoekkarwei is om de losse groepsdeelnemers bij elkaar te zetten op de startlijst.

  • Ik wil meedoen aan de BBQ op vrijdag avond

    Op de vooravond vind er een BBQ plaats op Camping De Hei. Als je mee wilt doen kun je dit aangeven bij je boeking in de ticketshop, zo kunnen wij de camping informeren over het te verwachte aantal BBQérs. De betaling voor de BBQ doe je aan de bar van de camping op de avond zelf.

  • Tot wanneer zijn de inschrijvingen geopend?

    De inschrijvingen worden automatisch gesloten als het maximale aantal deelnemers, 450, is bereikt. Of als dat eerder is, 3 maanden voordat het evenement plaatsvindt (2 april 2022).

  • Waarom komen er service kosten bij de ticketprijs?

    Vanaf editie 2022 wordt per ticket 1 euro servicekosten gerekend. Dit komt omdat we geen eigen boekingssysteem meer gebruiken, maar een dienstverlener (Eventix). Zij berekenen dit gelijk door aan de boeker.

  • Ik heb geen e-mail gekregen met e-tickets na betaling

    Check in de eerste plaats je spam/ongewenste berichten map. Mocht daar niks staan, neem dan contact met ons op. Wij kunnen de e-mail nogmaals versturen.

  • Ik wil me afmelden

    Dat kan tot 3 maanden van te voren (dus voor 2 april 2022). Daarna is restitutie niet meer mogelijk.

  • De route:

  • Wat is het begin- en eindpunt?

    Dat is Camping De Hei, het is niet mogelijk om op een ander punt te starten.

  • Wanneer komen de routes beschikbaar?

    Dat zal enige tijd voor het evenement zijn. Het duurt even voordat alle drie de routes vrijgegeven kunnen worden, want ze worden voorgereden zodat er geen foutjes meer in zitten.

  • Hoe worden de routes verspreid?

    De routes komen op MyRouteApp beschikbaar, en gpx-bestanden via de website.

  • Ik heb geen navigatiesysteem, kan ik meedoen?

    Eigenlijk is een navigatiesysteem wel vereist voor The Dutch. Navigeren kan ook wel met een smartphone (met b.v. een stuurhouder) en met bijvoorbeeld de MRA navigation app. Let wel op waterdichtheid en oplaadmogelijkheden voor je telefoon. Een andere oplossing is om met iemand samen te rijden die wel een navigatiesysteem heeft.

  • Overnachten:

  • Zit er een overnachting inbegrepen bij het inschrijfgeld?

    Nee, met het inschrijfgeld dekken we als organisatie alleen de kosten voor het T-shirt, het ontbijt, het lunchpakket, de fotograaf en alle overige bijkomende kosten om het evenement te organiseren (zoals deze website).

  • Moet je overnachten op Camping De Hei?

    Nee, dat is niet verplicht, maar wel zo gezellig. Het enige dat we van je verachten is dat je ongeveer een uur voor je starttijd arriveert voor je ontbijt, mocht je daar gebruik van willen maken. Daarna verwachten je je enkele minuten (+/- 5 min.) voor je starttijd bij de start.

  • De start:

  • Hoe verloopt de start?
    1. Meld je in de ochtend, minimaal een uur van te voren (of op vrijdagavond), aan bij de organisatie (de witte blokhut op bij de ingang van de camping). Je ontvangt dan een pakket met goodie bag en T-shirt.
    2. Schuif aan bij het ontbijt, en bereid je lunchpakket voor.
    3. Zorg dat je 5 minuten voor de start aanwezig bent met je motor bij de start.
    4. Je kilometerstand wordt genoteerd en je wordt op de gevoelige plaat gezet.
    5. Als iedereen van je startblok er is, dan vertrekt jouw blok.
  • Ik heb me verslapen voor mijn starttijd.

    Schiet een vrijwilliger aan, en het zal opgelost worden.